Skip to content
Fullhouse totakkeverandør for fødevarebranchen

Du er altid velkommen at kontakte os, men måske du kan finde svaret i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor. Her finder du svar på nogle af de spørgsmål, vi ofte får hos Fullhouse:

Hvordan kan jeg blive kunde?

For at blive kunde hos Fullhouse kræver det blot, at du er cvr-registreret. Derefter er der flere måder du kan tilmelde dig som kunde på. Du kan besøge vores Cash & Carry butik på adressen: Sydholmen 1 2650 Hvidovre.
Ellers kan du også udfylde vores tilmeldingsblanket online her

Hvor kan jeg afhente mit nye kundekort?

Dit personlige kundekort får du udleveret i vores kundeservice i butikken.

Hvad gør jeg, hvis jeg mister mit kundekort?

Du skal kontakte vores kundeservice med det samme, så vi kan få spærret dit kort. Derefter udstedes der et nyt personligt kundekort.

Kan jeg få et ekstra kundekort?

Du skal kontakte vores kundeservice med det samme. Derefter udstedes der et nyt personligt kundekort.

Hvor lang er leveringstiden, hvis man bestiller varer til udbringning?

Hvis du bestiller dine varer inden kl.22.00, bliver de leveret dagen efter i det aftalte tidsrum.

Kan jeg selv udskrive faktura ?

Ja det kan du. Log in med din personlige adgangskode og vælg ”Min Konto” og ”Kontoudtog”. I kolonne ”Fakturanr.” kan du klikke på fakturanr. og faktura åbnes og herfra kan du vælge at gemme eller udskrive denne.

Har Cash & Carry butikken lukket i weekenderne?

Nej, butikken har åbent alle ugens dage. 362 dage om året.
De eneste lukkedage er:
24 december.
25 december.
1 januar.

Har i gratis parkering?

Ja, det er gratis at parkere uden tidsbegrænsning.

Er jeres priser inklusiv moms?

Nej, alle priser som er angivet på vores webshop og i butikken er eksklusiv moms.

Er der fragtgebyr ved levering af varer?

Der er fri fragt ved alt køb over DKK 2500,00

Er der frisk fisk alle dage?

Ja, du kan til enhver tid finde frisk fisk i butikken eller på vores webshop

Kan jeg returnere mine varer, hvis jeg har købt dem i butikken?

Ja, dog med undtagelse af frost- og kølevarer, da der kan være brud/usikkerhed på kølekæden, tages disse varer ikke retur. Husk at medbringe din faktura.
Du kan læse nærmere om vores forretningsbetingelser her

Kan jeg returnere mine varer, hvis jeg har fået dem leveret?

Ja, du vælger selv om du vil returnere dine varer i butikken eller om du vil sende dem retur med chaufføren. Det er også med undtagelse af frost- og kølevarer, da der kan være brud/usikkerhed på kølekæden, tages disse varer ikke retur. Husk at medbringe din faktura.
Du kan læse nærmere om vores forretningsbetingelser her

Kan jeg selv hente mine varer?

– Ja, det kan du. Vores Click&Collect funktion muliggøre, at du selv kan komme og afhente dine varer når de er pakket. Du kan læse nærmere om Click&Collect her 

Hvor lang tid går der, før mine varer er klar til afhentning, når jeg bruger Click&Collect?

1 time. Dine varer står klar til afhentning på kun 1 time i butikkens åbningstider.
Se butikkens åbningstider her

Koster det penge at bruge FullScan?

Nej, det er fuldstændig gratis. Det eneste det kræve er, at du har en konto og et login til din konto. Dermed kan du kvit og frit benytte vores FullScan funktion.

Kan jeg også bruge FullScan på min ipad/tablet?

Ja, det kan. FullScan fungerer mindst ligeså godt på ipad/tablet.

Kan jeg scanne varer direkte fra mit køkken til bestilling med FullScan?

Ja, det kan du. Du kan bruge FullScan funktionen hvor og når som helst du ønsker det. Det er ligeså enkelt og nemt som det lyder til. Du scanner dine varer fra dit køkken/lager/butik mm. og ligger bestillingen, som du er vant til.

Hvad er fordelene ved at bruge FullScan?

Der er en del fordele ved at bruge FullScan. Udover, at du som kunde vil spare tid, vil du også hurtigt opdage hvor nemt, enkelt og simpelt denne funktion er.

Fandt du ikke dit svar, så kontakt kundeservice.

Klik her for at skrive en mail. 

Back To Top